• slidebg3
    Τα πάντα για τις αντλίες ινσουλίνης.
    mobile devices

    Μικρή, αδιάβροχη και διακτρτική αντλία Patch

    Επαναφορτιζόμενο και ασύρματο κοντρόλ

    Διαχείριση σε πραγματικό χρόνο

    Ενσωματωμένος μετρητής σακχάρου

    Ελαφριά, διακτρτική, πολύχρωμη αντλία

    Διαχείριση από κοντρόλ και smartphone

  • slidebg2
    Διαβήτης Λύσεις έγχυσης και Εκπαίδευση.
    Αυτή είναι η insulinpump.gr
    slider image

    Εκπαίδευση αντλίας ινσουλίνης

    24/7 Τεχνική Υποστήριξη

    Χωρίς κόστος - eDapy πάροχος ΕΟΠΥΥ

  • slidebg1
    Η Διαχείρηση του Διαβήτη είναι σημαντική.Ενημερωθείτε σχετικά με τις αντλίες ινσουλίνης.

Καλώς ήρθατε στην insulinpump.gr

ceo

Ζώντας με Διαβήτη τύπου 1

  • Διαγνώστηκα με Διαβήτη

    Η διάγνωση του διαβήτη μπορεί να προκαλέσει πολλές ερωτήσεις σχετικά με το πώς ταιριάζει στην καθημερινή σας ζωή, από το πώς σας κάνει να αισθάνεστε να χειρίζεστε τον διαβήτη κατά την εργασία ή κατά τη διάρκεια της οδήγησης και κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς σας.

  • Αντιμετωπίστε και συνεργαστείτε με τον διαβήτη σας

    Το άγχος μπορεί να αυξήσει το σάκχαρο στο αίμα. Μάθετε τρόπους για να μειώσετε το άγχος σας. Δοκιμάστε βαθιά αναπνοή, κηπουρική, κάντε μια βόλτα, διαλογιστείτε, ασχοληθείτε με τα χόμπι σας ή ακούστε την αγαπημένη σας μουσική. Ζητήστε βοήθεια αν αισθάνεστε ψυχολογικά κάτω. Ένας σύμβουλος ψυχικής υγείας, μια ομάδα υποστήριξης ένας φίλος ή μέλους της οικογένειας θα ακούσει τις ανησυχίες σας και μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα.

  • Τρώτε υγιεινά και ασκηθείτε

    *Κάνετε ένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στο διαβήτη με τη βοήθεια της ομάδας υγείας σας.
    *Επιλέξτε τρόφιμα που είναι χαμηλότερα σε θερμίδες, κορεσμένα λιπαρά, trans λιπαρά, ζάχαρη, και αλάτι.
    *Τρώτε τρόφιμα με περισσότερες ίνες.Καθορίστε έναν στόχο ώστε να είστε πιο δραστήριοι τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας
    *Ξεκινήστε αργά περπατώντας για 10 λεπτά, 3 φορές την ημέρα.
    *Δύο φορές την εβδομάδα,ασκηθείτε για την αύξηση της μυϊκής σας δύναμης. Χρησιμοποιήστε ζώνες stretch, κάνετε γιόγκα, είτε στο σπίτι, είτε στο γυμναστήριο.
    *Μείνετε σε ένα υγιές βάρος χρησιμοποιώντας το σχέδιο γεύματος και άσκησης σας.

Μερικά Στατιστικά

  • 1300

    αντλίες ινσουλίνης

  • 8

    Εκειδικευμένοι εκπαιδευτές

  • 20

    Παιδιατρικά περιστατικά

  • 1

    Χώρα